tisdag, november 6

LYCKA



 
Jag blir glad varje gång jag ser mina fina kalligrafipenslar.
Oktober försvann med rasande fart för mig
då det känns som att jag packat och packat upp mina väskor
mest hela tiden.
Det är fantastiskt vilka ställen jag fått se, det ena spa't och yogasalen efter det andra, träffat nya och gamla kunder
L.Y.C.K.A
I fredags var jag och döttrarna på Element Spa, Clarion Hotel
och vill ni ha en mysdag i Stockholm så kan jag varmt rekommenderade ett besök.
Nu sitter jag och designar vårkollektionen med många spännande nyheter...
Ett stort Tack till alla som hört av sig och lämnat så fina kommentarer både på mail, i bloggar, på Instagram
om korgarna och kuddarna.
Vilket mottagande dom fick, helt otroligt.
 
Titta bara HÄR, HÄR & HÄR
Ett stort lass till är snart på ingång.
 
 
 

1 kommentar:

Blogger sa...

Do you need free Facebook Followers & Likes?
Did you know that you can get them ON AUTOPILOT AND ABSOLUTELY FREE by registering on Like 4 Like?