fredag, november 23

 
Den fantastiska skissen låg som en present till mig då
jag kom till Ateljen i veckan. Den tecknades av Helena under en öppen kroki på dansmuseet.
Tack fina, jag älskar den.
Min favorit platta med stjärnan på var en annan present
från en alldeles ny fin ateljé tjej.
En dag ska jag ha ett badrumsgolv med dessa plattor.
Hemma hos oss har inte julen flyttat in ännu,
fast jag blir sugen då jag ser allt vackert som fyller bloggar och instagram nu, men jag är inte där ännu.
Till 1:a advent är jag nog ikapp.
Hur mycket glädje alla socialamedier än ger mig så måste jag då och då ta en paus, backa lite och fundera på varför jag ger mig in där.
Det får aldrig någonsin bli en stress för mig, utan det skall vara ren glädje att befinna sig där.
Idag behöver jag ta tillbaka min energi efter ett ansträngande möte igår som gett mig mycket att fundera på,
så nu blir det mössa, stövlar och långpromenad runt Djurgården med hunden.
 
Ha en fin dag!

1 kommentar:

Salikon sa...

Bra tänkt, att backa och komma ikapp :). Har inte heller tagit in julen, men snart så. Den där plattan på ett badrumsgolv hade suttit fint.