fredag, mars 16

Toner


Toner och nyanser.
Jag kan titta, jämföra, lägga mot olika bakgrunder,
i olika ljus i en evighet bara för att se hur dom
förändras.
Då mina stenar är naturliga så finns det inte ett smycke som är det
andra likt och jag njuter lika mycket av dom alla.
Det är som med blommor där jag som jag betättat förut kan stå i en evighet och välja kvist efter kvist, ton efter ton
för att det ska kännas rätt.
När det känns rätt har jag hittat en balans och balans är jag
söker jag nog mest hela tiden....

3 kommentarer:

Smycken och Smulor sa...

Visst är det så, jag kan också stå och väga saker mot varandra länge innan det känns rätt. Ha en fin helg!/ Marie-Louise

mammaxtre sa...

Att finna balansen, det är målet för mig också, alltid.

Ha en fin söndag

modern living room sa...

Hey
Toner
Many Thanks, I'm very glad to peer your post
An interesting dialogue is worth comment
Thank you!