lördag, november 5

Min Lördag



En vacker glaskupa på betongfat.

Här är det en slö, långsam lördag tänkte jag skriva,
men det är det nog inte om jag tänker efter.
En ny design till Vårkollektionen imorse,
en kortpromenad , en mellanlång och en 2 -timmarspromenad med hunden,
en sväng till torget för att köpa fler Hortensior,
veckans bröd är bakat och middagen inhandlad,
hunden klickertränad (rulla runt).
Just det lite egen yoga innan frukosten också.
Nu skall jag ta med dottern till NK för att få hjälp att välja vilken av
alla underbara färger från Butter London jag skall välja.
Dom är som godis.






5 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vilka vackra bilder, en så fin känsla de förmedlar. önskar dig en fin kväll. Kram Johanna

mammaxtre sa...

Inte särskilt långsam som sagt :-)

Ha en fin söndag

nedj sa...

Sweet colors ..

Casa of Mia sa...

Så fint! Du har en superhärlig blogg, önskar dig en fin måndag

H A N N A S - F O R M sa...

KRAAAAAM världens finaste Suss! Så vackert du visar...och bilden du skickade nyss...shit, vad ska jag göra för att slå den...

KRAAAAAAAAM, ses snart!

Hanna