tisdag, april 5

Lite blandat





Här traskar vi fortfarande runt i dammet,
kan inte säga att så mycket hänt i bygget senaste veckan...
Jag drömmer mig bort i bilder som dessa, vilken lägenhet.
Lyckligt lottad som jag är så har jag vänner som tar ut mig på
roligheter, bio i lördags med vin och tapas efteråt.
Har du inte varit på Urban Deli på Nytorget så ta dig dit.
På morgonen dukas det upp en frukostbuffé på bardisken med massor
av godsaker och nybakat bröd.
Perfekt efter en morgonpromenad.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snygg den platta svarta lampan är. :-)

Unknown sa...

Hej
Idag var mitt första besök till din blogg:)
o jag kan seja att det inte är den sista!!

Älskar värkligen dessa bilder på lägeheten, helt underbart:))

Ha en underbar kväll!

KRAMKRAM
Chrustina:)

giveto sa...

yes for the table on the last foto!!