söndag, februari 28

Stort vitt pappersark med hål i,
kuvert med tryck på,
passepartouter gjorda av
akvarellpapper
är några av de saker som jag
fyndade hos Ljunggrens.
Idag blir det en sitta inne och kura med kaffe och nybakta bullar dag.
Jag har ingen lust alls att gå ut,
utan tänder ljus och fortsätter läsa min nya spännande bok
hypnotisören.
Läs den!
A beautiful large white paper with holes in,
envelopes and
passepartouts made of watercolor paper
is what I brought home from the shop that had a sale.
Today, I will stay at home with coffee,
candles and freshly baked buns,
reading my book.
Have a nice evening

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Mycket bra grejer du fick med dig från affären. Tack för tipset om boken. Har varit tvekande till att ladda hem den. Men det får jag göra, efter jag lyssnat klart på den jag har nu.
Kram mamma C

Made in Persbo...Carina sa...

Herrgården heter Ronnum och ligger i Vargön strax intill Vänersborg.

Kraaam, Carina

Sussi sa...

Hej namne!
Vilken mysig blogg du gör med allt från godis för ögat till magen!
Kul att kika runt, tack.

Kram Sussi

C. Tvillingmamma sa...

Mmm...ljungrens..otroligt mycket fint...men så dyrt. Därför gör jag mina egna :)