måndag, oktober 19

Fina saker

Sitter och tittar på vackra bilder
under tiden degen till Äppelpajen är i kylen
och Lasagnen i ugnen.
En av mina bästa vänner bor i Schweiz och
hon är nu i Stockholm och kommer hit ikväll på middag,
det ska bli så roligt att ses. Huset har en underbar entré tycker jag, Atlanta Bartlett är en stylist jag aldrig tröttnar på.
Soffan som Moroso har gjort för Diesel skulle få flytta in här närsomhelst.
Ingen tar fram så fina färger i keramik som Rina Minardi.
Fiorentini Baker stövlar skulle jag gärna gå runt i hela hösten.
Klicka på bilderna om ni vill se dom större.

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Ha en trevlig kväll med din väninna.
Kram mamma C

Noamaja sa...

Vad trevligt! Är det Anna? Självklart kommer jag till butik S! Det blir ingen Oxford just nu utan en Nikkala, 800kr med nytt ouppackat överdrag...Den kan barnen få slita på;-)

Underbara bilder, rummet längst upp till höger är ju mitt!!!

Ses snart!:-*
xoxo
A