torsdag, mars 12

Ännu mera smycken.





Några av de smyckesbeställningar som jag gjort de senaste dagarna.
Jag skulle behöva en egen liten pysselhörna där jag kan lämna allt och gå ifrån,
som det är nu ligger allt utspritt över middagsbordet i en stor röra.
Det enda stället med plats för det är sovrummet,
men jag vill helst inte ta in röran dit...
Bra förvaring och ordning efterlyses!!
Hur gör ni andra som pysslar mycket?
Some of the orders that I've done the last couple of days.
I need my own little corner or space where I can be with all my beads and pearls, now it's all over the dining room table in a big mess.
If you have a solution, please let me know.

5 kommentarer:

S o F sa...

Underbara färger och bilder!

Jag blir glad.

Ha det gott!

Smycken och Smulor sa...

Hej!
Jag bor ju i ett stort hus och har hela gillestugan till mitt förfogande. Skrivbordet är bara mitt!!! Vilken lyx inser jag! Till och med mina kära väninnor
(=skyltdockorna;-)) Astrid, Agnes, Ester, Edit och Asta får plats.

Underbara färger på de nya halsbanden!
Kram Marie-Louise

Stina sa...

Superfina.:-) Kram

Malmis sa...

Fint du har gjort! Jag har en egen pysselhörna i källaren, superbra! Det enda jag saknar där är dagsljus, men å andra sidan sitter jag mest på kvällstid...
/Pyttisens mamma

Nilla sa...

Jättevackert, Sussi! Här hemma slåss vi om att använda ditt armband, äldsta dottern och jag (halsbandet är så långt att jag får ha det i fred ;-) ). ´Nu vill jag bara ha fler/mer. Kommer du att fortsätta leverera till Söderläge här i Gbg?

Kram Nilla