onsdag, december 3

Önskelista

Högst upp på min önskelista i jul står detta:
En av dessa jättebagar som jag får plats med alla mina saker i eftersom jag bär runt på skissbok, kalligrafipennor, tidningar, necessär, mössa, sjal osv osv.
En Moccamaster eftersom min nuvarande Bodumpress har gett upp, det går inte att pressa ner kaffet med den längre och då vore det underbart att få en bryggare som sköter sig själv och som dessutom är så otroligt snygg.


Vad önskar du dig?

This is what I want for Christmas, a huge bag from Svenskt Tenn for all my things. Hat, scarf, pens, papers etc etc. My coffemaker just gave up, so I really want this Mocca Master, please Santa....!

What do you wish for?

1 kommentar:

Jeanette Hornbeck sa...

Hej Sussi! Armbandet passar perfekt!
Gillar att det är så lätt.

Kram Jea