tisdag, december 9

Inspiration

Min favoritdesigner på smycken är Björg, hon gör så vackra saker och är en stor inspirationskälla.
Deras hemsida finns här.
Tuffa, kvinnliga, "ruffa" och sirliga på samma gång i en underbar färgskala och materialblandning.



Blir genast sugen på en beställning av nya pärlor, fast jag redan väntar på en...
är man fast så är man, men hur ska jag kunna låta bli dessa???

Love the pieces from Björg, she is my biggest inspire and you can see the whole collection here.
Think I'll have to order some new beads for myself...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sussie! Jag brukar titta in i din blogg lite då o då! Den är helt underbar! Däremot är jag dålig på att lämna en kommentar när jag varit här o smygit :-)
Fortsätt uppdatera, det är så mysigt att inspireras av dina fina bilder.
Kram Jolin (Jollsan på fl)
PS. Har ingen blogg, men däremot en hemsida, www.jsdesign.se

Anonym sa...

Underbara smycken och pärlor. Det gäller att lägga band på sig när det gäller beställning av pärlor mm,men det är ack så svårt ibland ; )

me and alice sa...

Hej Sussie!
Ahh...vilka smycken! Måste genast in o kolla den sidan.
Hade jag fått välja hade jag hellre valt ett alternativt julbord eller bara en vanlig restaurang... Är nästan bäst att spara julmaten till julafton. Man blir lätt less på den...
Så du har gjort saffransbiscotti. Det har jag inte gjort ännu. Förra året gick dom åt som smör i solsken här hemma. Jag hann nog smaka en i alla fall. I år ska jag gömma dom... *fniss*
Ha en bra dag tjejen!!
Kram Susanne

Vita hjärtan sa...

Vad roligt, jag älskar också smyckena från Björg! Och Dada som är försäljare för Björg i Sverige är helt underbar.......hon är rätt kvinna på rätt plats!

Kram Annemari

Noamaja sa...

Jäääklar vad underbara! Turatt jag har dig, betongis, som uppdaterar oss skärgårdsbor;-) Verkligen inte tillräckligt ofta jag lämnar ön nu för tiden;-)

Sea Angels sa...

Hi Sussi oh yes these are just gorgeous I was looking at your pictures thinking 'I Want'...............beautiful.
Hugs Lynn xx

Anonym sa...

Ja, hon är min favoritdesigner oxå ju! :-D