måndag, oktober 6

Bild

Jag har väldigt svårt att hitta något att sätta på väggarna här hemma.
Antingen så hittar jag superdyra tavlor eller så tycker jag om den men inte mannen, eller ännu oftare tvärtom, han tycker om men inte jag.
Så i somras var vi på kvällspromenad på landet och en underbar sommarkvällshimmel fanns över oss, jag tog bla den här bilden som såklart
var åt andra hållet men som jag gillade på högkant.
Tillbaka i stan lämnade vi in den på canvasprint och i Fredags var den äntligen klar.
Tavlan jag letat efter att ha vid slutet av matbordet.




Ha en härlig dag i solen.

I had trouble to find something to hang on the wall next to the dining table. It's either to expencive, or my husband likes it but I don't and so on.. Then one evening this summer we went for a walk and I saw this beautiful "summernight sky", took a photo and had it printed on canvas. Of course it was the other way, but I liked it more this way.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vad snyggt! Kul idè att vända på himlen för att få det där man letat efter. Jag har också funderat på canvastavla, men inte kommit till skott.Blev färgerna lika bra i större format som du förväntat dig?
Kram Tulipa

Lina sa...

riktigt snyggt Sussi! tack för ikväll, var himla trevligt. kram, Lina

Veronica sa...

Oj så snyggt det blev! Så läckert att vända på den..

Kram Veronica

Johanna sa...

Hej! Det blev ursnyggt med tavlan, passar ihop med inredningen i övrigt. Tänk vilket kompromissande det kan vara innan alla i familjen blir nöjda! Jag såg dina krokar med änglavingar i ett tidigare inlägg, precis såna måste jag ha.
Har funderat på att beställa något av dina smycken, var beställer man?
Ha det bra och sköt om dig/ Johanna

Anonym sa...

Så snyggt det blev! Smart att vända den som man vill ha den.
mvh smillasplats.blogg.se

me and alice sa...

Hej Sussi!
Vad snygg tavlan blev!
Vad rolig du är som kom på att man kan vända på bilden. hade jag aldrig klurat ut...
Jättesnyggt!
kram Susanne

-- sa...

Tavlan är superfin! Färgerna ger verkligen en känsla av lugn. Passar perfekt med inredningen.

Ha det så bra! Kram Maria