måndag, september 22

En ledig dag

Idag var både jag och E lediga från jobbet, så vi sågs på frukost imorse på Nytorget (söder).
Vi tog en sväng på Götgatsbacken (Holmqvist), Mariatorget (Pure and Simple), lunch på Rival. Gick vidare ner till Gamla Stan där vi kikade in till butik S, som alltid är lika fint och mysigt.
Det känns som att man är hemma i vardagsrummet hos en kompis där.



Man vill ha allt i hela butiken.

E är fantastiskt duktig på att sticka och virka och lovade att sticka en sjal till mig.
Jag valde detta supermysiga mohairgarn i ljusrosa, beige,blå, grå toner.


Ett par omgångar med fika hann vi också med såklart.

En supermysig dag igen.
Imorrn ska jag till Pärlaffären Sirlig, jobba och hålla min första kurs i smyckestillverkning.

Had the day off and met my friend E for breakfast. Then we took a walk around town, had lunch and bought some yarn so she can make me a knitted scarf. We also went to S shop in the Old Town and as always you just want to have everything in the shop.

1 kommentar:

Julias vita drömmar sa...

Vilken mysig dag ni haft :)

Hoppas allt är fint med dig! Kram